A A A

Zarządzenia Starosty od 41 do 60

30.05.2019

Anonimizacji treści chronionych dokonano na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej  (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) ze względu na prywatność osoby fizycznej. Wyłączenia dokonał Starosta Powiatu Mieleckiego. 

41/2019 z dnia 29 maja 2019 r.
sprawie odwołania pogotowia przeciwpowodziowego

42/2019 z dnia 30 maja 2019 r.
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

43/2019 z dnia 5 czerwca 2019 roku
w sprawie zmiany instrukcji o organizacji gospodarki transportowej w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

44/2019 z dnia 4 czerwca 2019 r.
w sprawie ustalenia dnia 16 sierpnia 2019 roku dniem wolnym od pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu

45/2019 z dnia 6 czerwca 2019 roku
w sprawie przeprowadzenia kontroli w Zespole Szkół im. prof. J. Groszkowskiego w Mielcu

46/2019 z dnia 14 czerwca 2019 roku
w sprawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Zadanie I:Termomodernizacja budynku Przychodni Zdrowia nr 4 w Mielcu przy ul. Żeromskiego. Zadania II: Przebudowa budynku Przychodni nr 4 w Mielcu przy ul. Żeromskiego.”

47/2019 z dnia 14.06.2019 roku
w sprawie Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

48/2019 z dnia 25 czerwca 2019 roku
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia naborów na wolne stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu

49/2019 z dnia 26 czerwca 2019 roku
w sprawie powołania komisji likwidacyjnej do przeprowadzenia likwidacji zużytych materiałów przeciwpowodziowych.

50/2019 z dnia 12 lipca 2019 roku
W sprawie powołania Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Mieleckim oraz powołanie jej członków.

51/2019 z dnia 12 lipca 2019 roku
w sprawie zasad i terminu przechowywania dokumentacji związanej z wszystkimi realizowanymi przez Powiat Mielecki projektami współfinansowanymi ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności oraz Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich

52/2019 z dnia 30 lipca 2019 roku
w sprawie wprowadzenia „Instrukcji postępowania z kluczami oraz zabezpieczenia pomieszczeń w Starostwie Powiatowym w Mielcu”.

53/2019 z dnia 6 sierpnia 2019 roku
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia egzaminu dla pracownika Starostwa Powiatowego w Mielcu.

54/2019 z dnia 20 sierpnia 2019 roku 
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu 

55/2019 z dnia 23 sierpnia 2019 roku
w sprawie powołania Komisji ds. oceny wniosków o przyznanie dotacji na ochronę zabytków

56/2019 z dnia 23 sierpnia 2019 roku
zmieniające Zarządzenie w sprawie regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Mielcu

57/2019 z dnia 23 sierpnia 2019 roku 
w sprawie zmiany zarządzenia nr 7/2011 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 10 lutego 2011 roku w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej do stosowania w Starostwie Powiatowym w Mielcu

58/2019 z dnia 11 września 2019 roku 
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia naborów na wolne stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu

59/2019 z dnia 16 września 2019 roku 
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia egzaminu dla pracownika Starostwa Powiatowego w Mielcu

60/2019 z dnia 18 września 2019 roku 
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia powiatowego kompleksowego ćwiczenia zgrywającego obrony cywilnej na terenie Powiatu Mieleckiego

Pliki do pobrania

Ostatnia modyfikacja: 21-10-2021 13:28
Utworzone przez: ALAN ROSENBEIGER
Opublikowane przez: MONIKA PIATEK

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano