A A A

posiedzenie 256

04.09.2023

Anonimizacji treści chronionych dokonano na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej  (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) ze względu na prywatność osoby fizycznej. Wyłączenia do konał Starosta Powiatu Mieleckiego.


Uchwała nr 256/1628/2023
w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu za 2022 rok.

Uchwała nr 256/1629/2023
w sprawie przyjęcia projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Rady Powiatu Mieleckiego Nr XLVI/413/2022 z dnia 21 listopada 2022 roku w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Powiatu Mieleckiego w 2023 roku

Uchwała nr 256/1630/2023
w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu.

Uchwała nr 256/1631/2023
w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Konarskiego w Mielcu.

Uchwała nr 256/1632/2023
w sprawie w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Mielcu.

Uchwała nr 256/1633/2023
w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Zespołu Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu.

Uchwała nr 256/1634/2023
w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Zespołu Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Mielcu.

Uchwała nr 256/1635/2023
w sprawie udzielenia dyrektorowi Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu pełnomocnictwa do składania oświadczenia woli w sprawach związanych z bieżącą działalnością powiatu.

Uchwała nr 256/1636/2023
w sprawie udzielenia dyrektorowi I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Konarskiego w Mielcu pełnomocnictwa do składania oświadczenia woli w sprawach związanych z bieżącą działalnością powiatu.

Uchwała nr 256/1637/2023
w sprawie udzielenia dyrektorowi II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Mielcu pełnomocnictwa do składania oświadczenia woli w sprawach związanych z bieżącą działalnością powiatu.

Uchwała nr 256/1638/2023
w sprawie udzielenia dyrektorowi Zespołu Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu pełnomocnictwa do składania oświadczenia woli w sprawach związanych z bieżącą działalnością powiatu.

Uchwała nr 256/1639/2023
w sprawie udzielenia dyrektorowi Zespołu Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Mielcu pełnomocnictwa do składania oświadczenia woli w sprawach związanych z bieżącą działalnością powiatu.

Uchwała nr 256/1640/2023
w sprawie ustalenia wysokości dodatku funkcyjnego dla dyrektorów szkół i placówek oświatowo – wychowawczych.

Uchwała nr 256/1641/2023
w sprawie ustalenia wysokości dodatku motywacyjnego dla dyrektorów szkół i placówek oświatowo – wychowawczych.

Uchwała nr 256/1642/2023
w sprawie zmiany uchwały w sprawie powołania Dyrektora Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu.

Pliki do pobrania

Ostatnia modyfikacja: 04-09-2023 10:00
Utworzone przez: Paulina Działowska
Opublikowane przez: Paulina Działowska

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano