A A A

Obsługa interesantów w Starostwie Powiatowym w Mielcu

STAROSTA POWIATU MIELECKIEGO
przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki, w godzinach pracy Starostwa tj. 7:30 - 16:30 w pokoju nr 211 w budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6. W przypadku, gdy w poniedziałek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Starosta przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym, w godzinach pracy Starostwa.

PRZEWODNICZĄCY RADY POWIATU MIELECKIEGO I WICEPRZEWODNICZĄCY RADY POWIATU MIELECKIEGO
pełnią dyżury w każdy poniedziałek w godzinach od 14:00-16:45 w pokoju 120 w budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6.

PRACOWNICY STAROSTWA POWIATOWEGO W MIELCU
przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie, w godzinach pracy Starostwa, tj. poniedziałek w godzinach 7:30-16:30, wtorek - czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz piątek w godzinach 7:30-14:30. 

Ostatnia modyfikacja: 06-11-2019 12:55
Utworzone przez: MONIKA PIATEK
Opublikowane przez: MONIKA PIATEK