A A A

posiedzenie 198

14.06.2022

Anonimizacji treści chronionych dokonano na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej  (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) ze względu na prywatność osoby fizycznej. Wyłączenia dokonał Starosta Powiatu Mieleckiego.

Uchwała nr 198/1243/2022
w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej ustalenia przebiegu dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego na obszarze powiatu mieleckiego.

Uchwała nr 198/1244/2022
w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej realizacji inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 103701R, ul. Racławicka, klasy „L” – lokalna o dług. 949m wraz z budową kanału technologicznego oraz zabezpieczeniem infrastruktury technicznej w m. Mielec”.

Uchwała nr 198/1245/2022
w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej realizacji inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi gminnej publicznej dz. 1431 obręb Chorzelów do skrzyżowania z drogą gminną publiczną ul. Lotniskową (działka nr 21 obręb 3 Przemysłowy) w Mielcu na długości około 520m”

Uchwała nr 198/1246/2022
w sprawie wyrażenia zgody na dodatkowe zatrudnienie Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.

Uchwała nr 198/1247/2022
w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego Powiatu Mieleckiego tj. kuchni polowej ( wartość początkowa w 2006 r. wynosiła 4800 zł, w dniu otrzymania całkowicie umorzona) – sztuk 1, nr inwent. SP/5/01 na rzecz Zarządu Oddziału Powiatowego Związku OSP RP w Mielcu.

Uchwała nr 198/1248/2022
w sprawie zlecenia realizacji zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Uchwała nr 198/1249/2022
w sprawie zlecenia realizacji zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Uchwała nr 198/1250/2022
w sprawie zlecenia realizacji zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Uchwała nr 198/1251/2022
w sprawie zatwierdzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczego w Mielcu.

Uchwała nr 198/1252/2022
w sprawie zmiany uchwały w sprawie powołania Dyrektora Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu.

Uchwała nr 198/1253/2022
w sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Miejskiej Mielec.

Uchwała nr 198/1254/2022
w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie mikrobusu RENAULT TRAFIC Grand Passenger Pack Clim nr nadwozia VF1JL000755903573, rok produkcji 2016, nr rejestracyjny RMI 66650 na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Mielcu z siedzibą 39-300 Mielec ul. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 16 .

Uchwała nr 198/1255/2022
w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych Ford TRANSIT 2.2 TDCi nr nadwozia WFOHXXTTGHHJ60886, rok produkcji 2017, nr rejestracyjny RMI 66760 na rzecz Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu z siedzibą 39-300 Mielec ul. Królowej Jadwigi.

Pliki do pobrania

Ostatnia modyfikacja: 14-06-2022 09:43
Utworzone przez: Paulina Działowska
Opublikowane przez: Paulina Działowska

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano