Oświadczenia majątkowe Na podstawie artykułu 25c ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym osoby pełniące funkcje publiczne są zobowiązane do złożenia oświadczenia o swoim stanie majątkowym. W zakresie działalności samorządu powiatu obowiązek ten dotyczy:
Radny składa pierwsze oświadczenie majątkowe w terminie 30 dni od dnia złożenia ślubowania. Do pierwszego oświadczenia majątkowego radny jest obowiązany dołączyć informację o sposobie i terminie zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej z wykorzystaniem mienia powiatu, w którym uzyskał mandat, jeżeli taką działalność prowadził przed dniem wyboru. Kolejne oświadczenia majątkowe są składane przez radnego co roku do dnia 30 kwietnia, według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego, oraz na 2 miesiące przed upływem kadencji. Członek zarządu powiatu, sekretarz powiatu, skarbnik powiatu, kierownik jednostki organizacyjnej powiatu, osoba zarządzająca i członek organu zarządzającego powiatową osobą prawną oraz osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu starosty składają pierwsze oświadczenie majątkowe w terminie 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia. Do pierwszego oświadczenia majątkowego członek zarządu powiatu, sekretarz powiatu, skarbnik powiatu, kierownik jednostki organizacyjnej powiatu, osoba zarządzająca i członek organu zarządzającego powiatową osobą prawną oraz osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu starosty są obowiązani dołączyć informację o sposobie i terminie zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli prowadzili ją przed dniem wyboru, powołania lub zatrudnienia. Kolejne oświadczenia majątkowe są składane przez nich co roku do dnia 30 kwietnia, według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego, oraz w dniu odwołania ze stanowiska lub rozwiązania umowy o pracę. Oświadczenia dotyczą majątku odrębnego i majątku objętego małżeńską wspólnością majątkową osób zobowiązanych do złożenia oświadczeń. Oświadczenia majątkowe składane są wraz z kopią zeznania o wysokości osiągniętego dochodu w roku podatkowym (PIT). Oryginały oświadczeń majątkowych złożonych przez członków Zarządu Powiatu, Sekretarza, Skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych powiatu, kierowników powiatowych osób prawnych oraz pracowników Starostwa znajdują się u Sekretarza Powiatu Mieleckiego -tel. +48 17) 7800412.Oryginały oświadczeń złożonych przez Radnych Powiatu Mieleckiego znajdują się w Biurze Rady i Zarządu Powiatu - tel. +48 (17) 7800411 lub 48 (17) 7800410. Oświadczenia majątkowe zostały zamieszczone jako skany dokumentów, złożonych przez osoby zobowiązane. |
Oświadczenia majątkowe