A A A

Remont chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2023 roku;

Informacje

Numer zamówienia: PZD.261.33.2023
Tytuł zamówienia: Remont chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2023 roku;
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Tryb zamówienia: tryb podstawowy - bez negocjacji
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-zamówienia zgodnie z Instrukcją użytkownika, dostępnej na platformie oraz z zapisami SWZ
Osoba do kontaktu: Jacek Krzyżewski
Email: dyrektor@pzd.mielec.pl
Kategoria: Zamówienia publiczne powyżej 130 000 złotych
Data publikacji od: 14-04-2023 16:00:00

Informacje dodatkowe

Identyfikator postępowania: e-Zamówienia: ocds-148610-5fbad3aa-daad-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

Numer ogłoszenia BZP: 2023/BZP 00177233/01
Adres strony WWW postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/

Termin składania ofert - 05.05.2023 r. godz.: 10:00
Termin otwarcia złożonych ofert – 05.05.2023 r. godz.: 10:30

Pliki do pobrania

Kategoria Nazwa dokumentu Data dodania wniosków Autor
Ogłoszenia Ogłoszenie o zamówieniu

[ .pdf 176.94 KB ]

14-04-2023

Jacek Krzyżewski
SIWZ wraz z załącznikami Rozdział I - instrukcja dla wykonawców

[ .zip 608.35 KB ]

14-04-2023

Jacek Krzyżewski
Rozdział II - warunki umowy

[ .zip 348.80 KB ]

14-04-2023

Jacek Krzyżewski
Rozdział III - opis przedmiotu zamówienia

[ .zip 3.82 MB ]

14-04-2023

Jacek Krzyżewski
Informacje dla wykonawców Informacja z otwarcia ofert

[ .pdf 242.77 KB ]

05-05-2023

Jacek Krzyżewski
Wyniki postępowania Informacja o wyborze oferty

[ .pdf 270.25 KB ]

12-05-2023

Jacek Krzyżewski
Ostatnia modyfikacja: 14-04-2023 16:34
Utworzone przez: Jacek Krzyżewski
Opublikowane przez: ALAN ROSENBEIGER

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano