A A A

Zarządzenia Starosty od 1 do 40

25.01.2022

Anonimizacji treści chronionych dokonano na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej  (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) ze względu na prywatność osoby fizycznej. Wyłączenia dokonał Starosta Powiatu Mieleckiego. 

1/2022 z dnia 3 stycznia 2022r. 
w sprawie wprowadzenia w Starostwie Powiatowym w Mielcu regulaminu udzielania zamówień publicznych wyłączonych spod stosowania ustawy oraz regulaminu pracy komisji przetargowej

2/2022 z dnia 24 stycznia 2022r. 
w sprawie ustalenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia dyrektorów i zastępców dyrektorów jednostek organizacyjnych Powiatu Mieleckiego.

3/2022 z dnia 24 stycznia 2022r. 
w sprawie pracy zdalnej w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

4/2022 z dnia 24 stycznia 2022r.
w sprawie funkcjonowania Urzędu Starostwa Powiatu Mieleckiego, obsługi klientów oraz realizacji zadań przez jego pracowników w okresie obowiązującego stanu pandemii w Polsce.

5/2022 z dnia 27 stycznia 2022r. 
w sprawie koordynacji zadań, nadzoru i kontroli w zakresie obrony cywilnej i spraw obronnych.

6/2022 z dnia 27 stycznia 2022r. 
w sprawie powołania stałej komisji przetargowej do prowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych do których zastosowanie mają przepisy ustawy.

7/2022 z dnia 28 stycznia 2022r. 
w sprawie powołania Członka Komisji Przetargowej.

8/2022 z dnia 1 lutego 2022r. 
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 106/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości.

9/2022 z dnia 3 lutego 2022r. 
w sprawie sprzedaży zbędnych składników majątku ruchomego Powiatu Mieleckiego.

10/2022 z dnia 3 lutego 2022r.
w sprawie ustanowienia Polityki Antykorupcyjnej Starostwa Powiatowego w Mielcu.

11/2022 z dnia 8 lutego 2022r. 
w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność Parafii Rzymsko-Katolickiej Pw. Św. Mateusza Ap. w Mielcu i Parafii Rzymsko-Katolickiej Pw. Trójcy Przenajświętszej w Mielcu, położonych na terenie Gminy Miejskiej Mielec, obręb: Smoczka, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

12/2022 z dnia 23 lutego 2022r. 
w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu oraz zmiany zarządzenia nr 18/2013 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu.

13/2022 z dnia 23 lutego 2022r. 
w sprawie ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej imienia Księdza Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu w 2022 roku.

14/2022 z dnia 25 lutego 2022r. 
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

15/2022 z dnia 3 marca 2022r.
w sprawie zakwalifikowania do sprzedaży zbędnego składnika majątku ruchomego Powiatu Mieleckiego.

16/2022 z dnia 22 marca 2022r. 
w sprawie sprzedaży zbędnych składników majątku ruchomego Powiatu Mieleckiego.

17/2022 z dnia 24 marca 2022r. 
w sprawie powołania Członków Komisji Przetargowej

18/2022 z dnia 28 marca 2022r. 
w sprawie powołania Komisji ds. przedstawienia propozycji udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.

19/2022 z dnia 28 marca 2022r
w sprawie uchylenia Zarządzenia nr 74/2021 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 14.12.2021r. dotyczącego zawieszenia dokonywania ocen sytuacji dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej oraz rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka.

20/2022 z dnia 11 kwietnia 2022r
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia egzaminu dla pracownika Starostwa Powiatowego w Mielcu.

21/2022 z dnia 20 kwietnia 2022r. 
w sprawie zakresu przedsięwzięć w poszczególnych stopniach alarmowych i stopniach alarmowych CRP dla zagrożeń cyberprzestrzeni w ramach przedsięwzięć i procedur systemu zarządzania kryzysowego.

22/2022 z dnia 29 kwietnia 2022r. 
w sprawie zmiany zarządzenia Starosty Powiatu Mieleckiego Nr 52/2019 z dnia 30.07.2019 r. w sprawie wprowadzenia "Instrukcji postępowania z kluczami oraz zabezpieczenia pomieszczeń w Starostwie Powiatowym w Mielcu”.

23/2022 z dnia 6 maja 2022r. 
w sprawie wytycznych w zakresie wysokości i zasad wymierzania kar pieniężnych za naruszenie obowiązku rejestracji pojazdu oraz obowiązku zawiadomienia Starosty o nabyciu lub zbyciu pojazdu.

24/2022 za dnia 6 maja 2022r. 
w spawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów - ETAP II i lir w ramach projektu „Scalanie gruntów wsi Zachwiejów i Zarównie, gmina Padew Narodowa".

25/2022 z dnia 12 maja 2022r. 
w sprawie ogłoszenia XXII edycji konkursu „Komputer dla Najlepszego”.

26/2022 z dnia 2 czerwca 2022r. 
w sprawie zasad opracowania planu dystrybucji preparatów stabilnego jodu na wypadek wystąpienia zagrożenia radiacyjnego w powiecie mieleckim.

27/2022 z dnia 2 czerwca 2022r.
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

28/2022 z dnia 7 czerwca 2022r.
w sprawie powołania Członków Komisji Przetargowej.

29/2022 z dnia 7 czerwca 2022r.
w sprawie przymusowego doprowadzenia żołnierza rezerwy w celu dopełnienia obowiązku odbycia ćwiczeń wojskowych.

30/2022 z dnia 15 czerwca 2022r. 
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu

31/2022 z dnia 27 czerwca 2022r. 
w sprawie umorzenia należności z tytułu opłaty za prawo użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa.

32/2022 z dnia 27 czerwca 2022r. 
w sprawie umorzenia należności z tytułu opłaty za prawo użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa.

33/2022 z dnia 27 czerwca 2022r. 
w sprawie umorzenia należności z tytułu opłaty za prawo użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa.

34/2022 z dnia 27 czerwca 2022r. 
w sprawie umorzenia należności z tytułu opłaty za prawo użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa.

35/2022 z dnia 27 czerwca 2022r. 
w sprawie umorzenia należności z tytułu opłaty za prawo użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa.

36/2022 z dnia 27 czerwca 2022r. 
w spawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Budowy wielofunkcyjnego boiska sportowego wraz z instalacją oświetlenia i kanalizacją kablową dla monitoringu wizyjnego, wyposażeniem sportowym trybuną, piłko chwytami i małą architekturą wr Mielcu przy Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu.”

37/2022 z dnia 1 lipca 2022r.
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

38/2022 z dnia 1 lipca 2022r. 
w sprawie przyjęcia Raportu z przeglądu procedur w zakresie dostępności wraz z rekomendacjami.

39/2022 z dnia 19 lipca 2022r. 
w sprawie organizacji Dożynek Powiatu Mieleckiego.

40/2022 z dnia 22 lipca 2022r. 
w sprawie powołania komisji do odbioru nieruchomości lokalowych położonych w Mielcu przy ul. Dworcowej 4 lok. nr 62 i lok. nr 70 oraz przy ul. Jagiellończyka lok. nr 7 (garaż) w związku z wygaśnięciem trwałego zarządu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.

Pliki do pobrania

Ostatnia modyfikacja: 23-08-2022 12:12
Utworzone przez: Paulina Działowska
Opublikowane przez: Paulina Działowska

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano