A A A

Zarządzenia Starosty od 1 do 40

16.01.2023

Anonimizacji treści chronionych dokonano na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej  (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) ze względu na prywatność osoby fizycznej. Wyłączenia dokonał Starosta Powiatu Mieleckiego.

1/2023 z dnia 3 stycznia 2023r. 
sprawie zmiany zarządzenia nr 1/2022 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 3 stycznia 2022 r. w sprawie wprowadzenia w Starostwie Powiatowym w Mielcu regulaminu udzielania zamówień publicznych wyłączonych spod stosowania ustawy oraz regulaminu pracy komisji przetargowej.

2/2023 z dnia 16 stycznia 2023r. 
w sprawie powołania Komisji ds. oceny wniosków o przyznanie dotacji na ochronę zabytków z terenu powiatu mieleckiego.

3/2023 z dnia 18 stycznia 2023r. 
w sprawie w sprawie przekazania akt sprawy: G.N. 6017-8/2005 zwróconych przez Samorządowe Kolegium Odwroławrcze w Tarnobrzegu wyznaczonym do prowadzenia sprawy pracownikom Starostwa Powiatowego w Mielcu.

4/2023 z dnia 2 lutego 2023r. 
w sprawie ustalenia stawek za jeden kilometr przebiegu pojazdów samochodowych niebędących własnością Powiatu Mieleckiego używanych przez kierowników jednostek organizacyjnych powiatu mieleckiego oraz pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu do celów służbowych oraz sposobu zwrotu kosztów.

5/2023 z dnia 6 lutego 2023r. 
w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa.

6/2023 z dnia 21 lutego 2023r. 
w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.

7/2023 z dnia 27 lutego 2023r. 
w sprawie ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej imienia Księdza Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu w 2023 roku.

8/2023 z dnia 8 marca 2023r. 
w sprawie udostępniania informacji sektora publicznego do ponownego wy korzystania w Starostwie Powiatowym wr Mielcu

9/2023 z dnia 8 marca 2023r.
w sprawie ustalenia regulaminu korzystania z GEOPORTALU Powiatu Mieleckiego.

10/2023 z dnia 8 marca 2023r. 
w sprawie powołania Członków Komisji Przetargowej.

11/2023 z dnia 8 marca 2023r. 
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 76/2020 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 4 grudnia 2020 r. w sprawie zmiany jednolitych zasad prowadzenia scentralizowanych rozliczeń podatku od towarów i usług przez Powiat Mielecki.

12/2023 z dnia 16 marca 2023r. 
w sprawie powołania Członka Komisji Przetargowej.

13/2023 z dnia 28 marca 2023r. 
w sprawie powołania komisji odbioru końcowego zadania pn. „Dostawa i montaż dachowej mikroelektrowni fotowoitaiczncj o mocy 30-50 kWp na dachu budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6”.

14/2023 z dnia 31 marca 2023r. 
w sprawie zmiany instrukcji o organizacji gospodarki transportowej w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

15/2023 z dnia 31 marca 2023r
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 106/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości

16/2023 z dnia 7 kwietnia 2023r. 
w sprawie uchylenia zarządzenia w sprawie Regulaminu Pracy Zdalnej w Starostwie Powiatowym w Mielcu w związku z przeciwdziałaniem i zapobieganiem rozprzestrzeniania się COVID-19.

17/2023 z dnia 12 kwietnia 2023r. 
w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert na realizację świadczeń przez podmioty lecznicze i lekarzy prowadzących indywidualne specjalistyczne praktyki lekarskie lub grupowe praktyki lekarskie oraz psychologów, których miejsce udzielania świadczeń znajduje się na obszarze powiatu mieleckiego w zakresie badań specjalistycznych, psychologicznych oraz obserwacji szpitalnej na potrzeby komisji lekarskiej orzekającej o zdolności do służby wojskowej osób stawiających się do kwalifikacji wojskowej w 2023 r.

18/2023 z dnia 21 kwietnia 2023r.
w sprawie powołania i odwołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu.

19/2023 z dnia 27 kwietnia 2023r.
w sprawie powołania Zespołu Projektowego w celu opracowania projektu pn. "Zwiększenie dostępności cyfrowej oraz poprawa cyberbezpieczeństwa w Powiecie Mieleckim" w ramach działania 01.02 Cyfryzacja programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

20/2023 z dnia 15 maja 2023r. 
w sprawie ogłoszenia XXIII edycji konkursu '‘Komputer dla Najlepszego”.

21/2023 z dnia 18 maja 2023r. 
w sprawie powołania Członków Komisji Przetargowej.

22/2023  dnia 26 maja 2023r.
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

23/2023 z dnia 31 maja 2023r. 
w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie organizacji czasu pracy w 2023 r. w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

24/2023 z dnia 15 czerwca 2023r. 
w sprawie powołania Komisji ds. rozpatrzenia wniosków o przyznanie dotacji na ochronę zabytków w Powiecie Mieleckim.

25/2023 z dnia 26 czerwca 2023r.
zmieniające Zarządzenie w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.

26/2023 z dnia 29 czerwca 2023r. 
w sprawie zasad przydzielania pracownikom Starostwa Powiatowego w Mielcu środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz zasady wypłaty ekwiwalentu pieniężnego za używanie własnej odzieży i obuwia roboczego i ekwiwalentu pieniężnego za pranie odzieży roboczej.

27/2023 z dnia 3 lipca 2023r. 
w sprawie powołania komisji do spraw oceny przydatności użytkowej materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

28/2023 z dnia 24 lipca 2023r. 
w sprawie powołania Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Mieleckim oraz powołanie jej członków.

29/2023 z dnia 26 lipca 2023r
w sprawie organizacji Dożynek Powiatu Mieleckiego.

30/2023 z dnia 22 sierpnia 2023r. 
w sprawie powołania Komitetu Sterującego w związku z realizacją projektu „Branżowe Centrum Umiejętności - kadry dla przemysłu lotniczego” w ramach konkursu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoYEs).

31/2023 z dnia 5 września 2023r. 
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia powiatowego ćwiczenia obronnego na terenie Powiatu Mieleckiego

Pliki do pobrania

Ostatnia modyfikacja: 11-09-2023 08:58
Utworzone przez: Paulina Działowska
Opublikowane przez: Paulina Działowska

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano