A A A

Zarządzenia Starosty od 41 do 80

05.10.2021

Anonimizacji treści chronionych dokonano na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej  (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) ze względu na prywatność osoby fizycznej. Wyłączenia dokonał Starosta Powiatu Mieleckiego. 

41/2021 z dnia 1 pażdziernika 2021r.
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 106/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości.

42/2021 z dnia 5 października 2021r. 
sprawie powołania Komisji ds. oceny wniosków o przyznanie dotacji na ochronę zabytków.

43/2021 z dnia 5 października 2021r. 
w sprawie trybu postępowania dotyczącego przepadku pojazdów na rzecz Powiatu Mieleckiego.

44/2021 z dnia 5 października 2021r. 
w sprawie powołania komisji nadzorującej likwidację pojazdów usuniętych z drogi w trybie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym, co do których orzeczono przepadek na rzecz Powiatu Mieleckiego.

45/2021 z dnia 6 października 2021r. 
w sprawie zabezpieczenia akt sprawy: G.N. 6017-8/2005 zwróconych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Tarnobrzegu.

46/2021 z dnia 6 pażdziernika 2021r. 
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

47/2021 z dnia 7 października 2021r. 
w sprawie określenia trybu zamawiania, używania, przechowywania, zwracania oraz likwidacji pieczęci i pieczątek w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

48/2021 z dnia 7 października 2021r. 
w sprawie powołania stałej komisji do przeprowadzenia likwidacji pieczęci i pieczątek w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

49/2021 z dnia 12 października 2021r. 
w sprawie organizacji Powiatowego Jarmarku Świątecznego w Mielcu.

50/2021 z dnia 13 października 2021r. 
w sprawie powołania zespołu powypadkowego do ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy.

51/2021 z dnia 13 października 2021r. 
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji pieczęci i pieczątek używanych w Starostwie Powiatowym w Mielcu,

52/2021 z dnia 13 października 2021 r.
zmieniające Zarządzenie w sprawie regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Mielcu

53/2021 z dnia 15 października 2021 r.
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia egzaminu dia pracownika Starostwa Powiatowego w Mielcu

54/2021 z dnia 18 października 2021 r.
W sprawie utworzenia i wprowadzenia zasad działania Punktu Potwierdzającego Profil Zaufany elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) w Starostwie Powiatowym w Mielcu

55/2021 z dnia 22 października 2021 r.
w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

56/2021 z dnia 20 września 2021r.
w spawie powołania komisji odbioru końcowego I etapu robót budowlanych pn „Przebudowy istniejącej łazienki dla osób niepełnosprawnych” w ramach projektu „ Kompleksowa Przebudowa Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu”

57/2021 z dnia 29 października 2021r. 
w sprawie organizacji czasu pracy w 2022 r. w Starostwie Powiatowym w Mielcu

58/2021 z dnia 8 listopada 2021r.
w sprawie przekazania akt sprawy: G.N. 6017-8/2005 zwróconych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Tarnobrzegu wyznaczonym do prowadzenia sprawy pracownikom Starostwa Powiatowego w Mielcu.

59/2021 z dnia 10 listopada 2021r. 
w sprawie udziału sił i środków powiatu mieleckiego w wojewódzkim treningu systemu wykrywania i alarmowania, w ramach ćwiczenia Krajowego Systemu Wykrywania Skażeń i Alarmowania (KSWSiA) pk. „PATROL - 21”.

60/2021 z dnia 24 listopada 2021r. 
w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu oraz zmiany zarządzenia nr 18/2013 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu.

61/2021 z dnia 24 listopada 2021r. 
w sprawie powołania pracowników Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

62/2021 z dnia 24 listopada 2021r. 
w sprawie regulaminu przyznawania patronatu Starosty Powiatu Mieleckiego.

63/2021 z dnia 26 listopada 2021r. 
w sprawie procedury wprowadzania zmian w budżecie i wieloletniej prognozie finansowej.

64/2021 z dnia 26 listopada 2021r. 
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 106/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości.

65/2021 z dnia 1 grudnia 2021r. 
w spawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Roboty budowlane związane z wymianą pokrycia i konstrukcji dachu w zabytkowej części Zespołu Szkół Ekonomicznych w Mielcu i Kaplicy pw. Świętego Stanisława Kostki”.

66/2021 z dnia 6 grudnia 2021r. 
w sprawie powołania komisji do odbioru projektu budowlanego stabilizacji osuwiska.

67/2021 z dnia 7 grudnia 2021r.
w sprawie powołania stałej komisji przetargowej.

68/2021 z dnia 7 grudnia 2021r.
w sprawie wprowadzenia Procedury antydyskryminacyjnej i antymobbingowej w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

69/2021 z dnia 7 grudnia 2021r. 
w sprawie Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Mielcu.

70/2021 z dnia 7 grudnia 2021r. 
zmieniające Zarządzenie w sprawie regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Mielcu

71/2021 z dnia 7 grudnia 2021r
w sprawie wprowadzenia wewnętrznej procedury dotyczącej przeciwdziałania niewywiązywaniu się z obowiązku przekazywania informacji o schematach podatkowych w Powiecie Mieleckim.

72/2021 z dnia 14 grudnia 2021r. 
w sprawie ustanowienia Kodeksu Etyki Pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu.

73/2021 z dnia 14 grudnia 2021r. 
w sprawie zakwalifikowania do sprzedaży zbędnych składników majątku ruchomego Powiatu Mieleckiego.

74/2021 z dnia 14 grudnia 2021r. 
w sprawie zawieszenia dokonywania ocen sytuacji dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej.

75/2021 z dnia 14 grudnia 2021r.
w sprawie sposobu ustalania wysokości kar pieniężnych za naruszenie obowiązku rejestracji pojazdu lub obowiązku zawiadomienia Starosty o nabyciu lub zbyciu pojazdu.

76/2021 z dnia 22 grudnia 2021r.
w sprawie ustalenia podstawowych założeń i kierunków działania w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej powiatu mieleckiego w 2022 roku.

77/2021 z dnia 22 grudnia 2021r.
w sprawie powołania zespołu do oszacowania ryzyka dla przetwarzania danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

78/2021 z dnia 22 grudnia 2021r. 
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

79/2021 z dnia 31 grudnia 2021r.
w sprawie powołania komisji do likwidacji depozytów własnych i depozytów obcych.

Pliki do pobrania

Ostatnia modyfikacja: 27-01-2022 09:32
Utworzone przez: Paulina Działowska
Opublikowane przez: Paulina Działowska

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano