A A A

Zarządzenia Starosty od 41 do 80

23.08.2022

Anonimizacji treści chronionych dokonano na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej  (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) ze względu na prywatność osoby fizycznej. Wyłączenia dokonał Starosta Powiatu Mieleckiego. 

41/2022 z dnia 22 lipca 2022r. 
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 29/2021 Starosty Powiatu Mieleckiego w sprawie refundacji kosztów zakupu okularów korygujących wzrok pracownikom zatrudnionym na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

42/2022 z dnia 18 sierpnia 2022r.
w sprawie umorzenia należności z tytułu opłaty za prawo użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa.

43/2022 z dnia 18 sierpnia 2022r. 
w sprawie umorzenia należności z tytułu opłaty za prawo użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa.

44/2022 z dnia 18 sierpnia 2022r. 
w sprawie umorzenia należności z tytułu opłaty za prawo użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa.

45/2022 z dnia 18 sierpnia 2022r.
w sprawie umorzenia należności z tytułu opłaty za prawo użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa.

46/2022 z dnia 18 sierpnia 2022r. 
w sprawie umorzenia należności z tytułu opłaty za prawo użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa.

47/2022 z dnia 18 sierpnia 2022r. 
w spawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Remont Przychodni Zdrowia w Przeclawiu w zakresie instalacji wodociągowej, remont klatki schodowej i pomieszczenia socjalnego, wymiana instalacji elektrycznej w przyziemiu i remont parkingu."

48/2022 z dnia 22 sierpnia 2022r. 
w spawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „wykonania robót budowlanych „Przebudowy stołówki szkolnej w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu".

49/2022 z dnia 28 sierpnia 2022r.
w spawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Przebudowa budynku I LO w Mielcu w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych jako II etap realizacji obejmujący remont ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych, pomieszczeń lekcyjnych”. Roboty wykonywane w ramach zadania pn. „Rozbudowa budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Mielcu o platformę pionową zewnętrzną, budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia głównego oraz przebudowa i remont części budynku w zakresie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w ramach likwidacji barier architektonicznych budynku”.

50/2022 z dnia 28 sierpnia 2022r. 
w spawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Remont Przychodni Zdrowia nr 2 - budowy altany śmietnikowej, Przychodni nr 1 - wentylacja w pomieszczeniach piwnicznych oraz Przychodni nr 1 i nr 2 odprowadzenia wody z rur spustowych.”

51/2022 z dnia 29 sierpania 2022r. 
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 65/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 sierpnia 2017 roku w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr II „Cyfrowe Podkarpackie” RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

52/2022 z dnia 29 sierpania 2022r. 
w sprawie powołania Zespół do spraw optymalizacji zużycia energii w budynkach stanowiących własność Powiatu Mieleckiego.

53/2022 z dnia 2 września 2022r. 
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenie egzaminu dla pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu.

54/2022 z dnia 2 września 2022r. 
w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu „ Scalenie gruntów wsi Piechoty, gmina Padew Narodowa” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2014-2020

55/2022 z dnia 23 września 2022r. 
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania oraz sposobu działania Komisji do oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego do dalszego użytkowania w działalności Starostwa Powiatowego w Mielcu.

56/2022 z dnia 23 września 2022r
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 51/2022 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 sierpnia 2022 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 65/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 sierpnia 2017 roku w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr II „Cyfrowe Podkarpackie” RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

57/2022 z dnia 30 września 2022r. 
w sprawie powołania stałej Komisji Inwentaryzacyjnej w Starostwie Powiatowym w Mielcu

58/2022 z dnia 5 października 2022r.
w sprawie powołania Członków Komisji Przetargowej.

59/2022 z dnia 6 października 2022r. 
w sprawie powołania Komisji ds. oceny wniosków o przyznanie dotacji na ochronę zabytków w Powiecie Mieleckim.

60/2022 z dnia 12 października 2022r. 
w sprawie sprzedaży zbędnych składników majątku ruchomego Powiatu Mieleckiego.

61/2022 z dnia 20 października 2022r. 
w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu „ Cyfrowy Powiat” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenie REACT-EU Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

62/2022 z dnia 21 października 2022r. 
w sprawie organizacji Powiatowego Jarmarku Świątecznego w Mielcu.

63/2022 z dnia 27 października 2022r. 
w sprawie przymusowego doprowadzenia żołnierza rezerwy w celu dopełnienia obowiązku odbycia ćwiczeń wojskowych.

64/2022 z dnia 29 października 2022r. 
w sprawie sposobu przechowywania i zasad opracowania oraz aktualizowania planu dystrybucji preparatów stabilnego jodu na wypadek wystąpienia zagrożenia radiacyjnego w powiecie mieleckim.

65/2022 z dnia 15 listopada 2022r. 
w sprawie tworzenia i publikowania aktów prawnych w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

66/2022 z dnia 15 listopada 2022r.
w sprawie w sprawie elektronicznego tworzenia aktów prawnych w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

67/2022 z dnia 16 listopada 2022r. 
w sprawie przymusowego doprowadzenia żołnierza rezerwy w celu dopełnienia obowiązku odbycia ćwiczeń wojskowych.

68/2022 z dnia 17 listopada 2022r. 
w sprawie organizacji czasu pracy w 2023 r. w Starostwie Powiatowym w Mielcu

69/2022 z dnia 23 listopada 2022r. 
w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu oraz zmiany zarządzenia nr 18/2013 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu.

70/2022z dnia 23 listopada 2022r. 
w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do potrzeb osób z niepełnosprawnościaim” w ramach projektu,,Dostępny samorząd - granty” realizowanego w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

71/2022 z dnia 25 listopada 2022r. 
w sprawie uchylenia zarządzenia nr 35/2020 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 15 czerwca 2020 roku sprawie instrukcji magazynowej powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej.

72/2022 z dnia 25 listopada 2022r. 
w sprawie powołania komisji do oceny przydatności zapasów’ materiałowych w Powiatowym Magazynie Przeciwpowodziowym i Powiatowym Magazynie Obrony Cywilnej. 

73/2022 z dnia 25 listopada 2022r. 
w sprawie powołania Członków Komisji Przetargowej.

74/2022 z dnia 25 listopada 2022r. 
w sprawie powołania Członków Komisji Przetargowej.

75/2022 z dnia 30 listopada 2022r. 
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 106/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości.

76/2022 z dnia 2 grudnia 2022r. 
w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenie egzaminu dla pracownika Starostwa Powiatowego w Mielcu.

77/2022 z dnia 6 grunia 2022r. 
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

78/2022 z dnia 8 grudnia 2022r. 
zmieniające Zarządzenie w sprawie regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

79/2022 z dnia 13 grudnia 2022r. 
w sprawie Regulaminu gospodarowania energią w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Mieleckiego.

80/2022 z dnia 14 grudnia 2022r. 
w sprawie spisania należności przedawnionych i nieściągalnych z tytułu opłaty za prawo użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa

Pliki do pobrania

Ostatnia modyfikacja: 03-04-2023 10:07
Utworzone przez: Paulina Działowska
Opublikowane przez: Paulina Działowska

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano